Java - Glenmore

4 augustus 2013 - Blitar, Indonesië

Eergisteren waren we aangekomen in Blitar. Toen hebben we de hele dag op ons terrasje gezeten en gerust. Het hotel was zo leuk! Er werd thee gebracht met verschillende soorten fruit en een snack. De bediening was heel goed!
Gister zijn we vroeg in de ochtend weggegaan naar 2 tempels en daarna het strand, voor het eerst. Ik had zo langzamer hand wel genoeg gehad van al die tempels.. Dus gelukkig zijn we nog naar het strand geweest. We hebben daar heerlijk geluncht en gelegen. Mama en papa hadden in het hotel een massage, dus moesten we optijd weg naar het hotel. Ik kon toen weer lekker internetten :)

We zitten nu weer in de auto (ik schrijf alle verhaaltje in mijn notities), maar deze keer zitten we 8-10 uur in de auto! Één voordeel, we gaan niet eruit om tempeltjes te bekijken. En ik kan lekker spelletjes spelen en muziek luisteren. Dus heel vervelend is het niet.

Na 2 uur in de auto te hebben gezeten, komt papa erachter dat we TOCH naar Malang rijden (die stad waar we niet naartoe wilde). Vervolgens heeft pap gezegd dat onze gids maar beter kan gaan en dat wij zonder hem verder gaan. Dus de gids weer bellen en wij weer praten met mensen aan de telefoon. Het idee is om nu verder te gaan met alleen onze chauffeur ( die geen nederlands of engels spreekt)
Wij moesten van onze gids een formulier invullen over zijn kwaliteiten (die niet best zijn..) daarna vroeg hij ons om een fooi (dat doe je toch niet?) hij had geen geld om naar huis te gaan (in Malang) dus vroeg hij 500.000 rp ( 40 euro) Wat zijn wij blij dat hij weg is!!!

Ons volende hotel is in Glenmore, waar we 3 nachten gaan slapen.  Daarna gaan we door naar Bali !!